Gabinet stomatologiczny Laserdental Łódź

po uzgodnieniu telefonicznym

Nowoczesne leczenie kanałowe

Endodoncja

Hasłem przewodnim naszych lekarzy dentystów jest lecz — nie usuwaj. Usuwaj jedynie to co boli w zębie a nie sam ząb. Jest to możliwe dzięki wąskiej dziedzinie stomatologii zwanej endodoncją.

Endodoncja zajmuje się leczeniem kanałowym. Celem leczenia jest usunięcie miazgi zmienionej zapalenie (potocznie zwanej nerwem), zgorzeli, miazgi w stanie rozkładu, bakterii. Kluczem do sukcesu jest mechaniczno – chemiczne opracowanie kanału — takie ukształtowanie, które ułatwi jego właściwe wypełnienie. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu nowoczesnej aparatury, którą dysponujemy w gabinecie: radiowizografii, ultradźwięków, laserów, narzędzi mechanicznych, endometru. Podczas leczenie kanałowego, pacjent nie odczuwa żadnych dolegliwości bólowych. Całość zabiegu przeprowadzana jest w znieczuleniu. Umożliwia to całkowite opracowanie kanału i wypełnienie go bez konieczności zatruwania zęba (co wiązałoby się z bólem) — bez odsyłania pacjenta na 1-3 tyg. z lekarstwem. Większość zębów w naszym gabinecie leczona jest podczas jednej wizyty — zaoszczędza to czas pacjenta, wyklucza ból i nieprzyjemne dolegliwości, które odczuwałby podczas tradycyjnego leczenia. Podczas zabiegu leczenia kanałowego wykonujemy zdjęcie kontrolne aparatem RTG, kontrolujemy wszystkie fazy leczenie bez konieczności wysyłania pacjenta na dodatkowe zdjęcie. Do robienia zdjęć używamy RVG, co znacznie bo aż o 90% redukuje promieniowanie, a obraz uzyskujemy w ciągu 1 sekundy na ekranie monitora.

Kanały opracowujemy metodami step-back, crown-down, balances forces stosowanymi na całym świecie z dużym powodzeniem. Wypełnianie kanału odbywa się metodą kondensacji bocznej, która gwarantuje największą szczelność i jałowość kanału.

Każdy zabieg leczenia kanałowego kończy się biostymulacją laserową, która oddziałuje przeciwbólowo, przeciwzapalnie, wpływa na szybszą regenerację, gojenie zmian okołowierzchołokowych. Dzięki nowoczesnej aparaturze i fachowości stomatologów nasze leczenie kanałowe jest perfekcyjne, pozbawione bólu i niepotrzebnego stresu, a większość zębów udaje się uratować, nawet te, które były skazane na ekstrakcję.

Wskazanie do leczenia kanałowego:

• bóle zębów samoistne,
  • głęboka próchnica penetrująca do miazgi,
  • urazy zębów,
  • wysoka wrażliwość na ciepłe bodźce,
  • ból na nagryzanie,
  • wskazania protetyczne